صحیفه عشق

صحیفه عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آیت الله محمدرضا نکونام
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

صحیفه عشق اثر حاضر برگرفته ای کوتاه از دعای مکارم الاخلاق صحیفه ی سجادیه ی سید عشاق؛حضرت سجاد(علیه السلام)است.صحیفه ی سجادیه که به سبب سنگینی حقایق و عظمت محتوا کم تر مورد توجه قرار گرفته است.پس از قرآن کریم بیش ترین ویژگی ها و نشان های الهامات ربوبی را ارایه می دهد و والاترین کتاب عرفان و اخلاق به شمار می رود و در این میان،دعای مکارم الاخلاق ویژگی دارد. صحیفه ی عشق گزیده ای از درس هایی است که استاد فرزانه؛حضرت آیت الله نکونام سالیان پیش در جمع حوزویان حوزه ی علمیه ی قم داشته و به قلم ایشان به نگارش درآمده و برخی از نظرگاه های ویژه ی معظم له را که در حوزه ی دین پژوهی بدیع و نوپدید است،بیان می دارد. معرفی نزدیک ترین و آسان ترین راه وصول به حضرت حق،دیدگاه دینی به فقر و غنا و رزق و روزی و چگونگی بهره مندی از مواهب دنیوی و نازک اندیشی های عرفانی درباره ی مسایلی که در متن زندگی مردم وجود دارد و راه گشای زندگی سالم است از ویژگی های این نوشته می باشد. کلمات کلیدی: کتاب اخلاق، حضرت آیت الله نکونام، دعای مکارم الاخلاق، صحیفه ی سجادیه، کتاب عرفان، برچسب‌ها: کتاب اخلاق، حضرت آیت الله نکونام، دعای مکارم الاخلاق، صحیفه ی سجادیه، کتاب عرفان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری