داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام

داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام شناخت تاریخ صدر اسلام، تنها شناخت یک مقطع مهم از تاریخ نیست، بلکه مطالعه قرن اول و دوم هجری، عبارتست از شناخت انسان از دیدگاه اسلام و نمونه های عینی آن. در سالهای پس از بعثت، کسانی را میبینیم که پس از پذیریش دعوت پیامبر خدا (ص) کاملا تغییر ماهیت داده و از انسانی جاهل و قبیله ای، تبدیل شده اند به انسانی خودآگاه و تعیین کننده، نه تنها سرنوشت خود بلکه سرنوشت مردم جهان تغییر دادند. مطالعه لحظاتی کوتاه، از زندگی این مردان بزرگ و عملکردهای آنها درسهای گرانبهایی در بردارد که می تواند رهگشای زیستن برای مسلمانان و هر کسی باشد که به انسان و انسانیت ارج می نهد. کلمات کلیدی: کتاب داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام، دانلود داستانهای آموزنده، دانلود داستانهای اسلامی، دانلود داستانهای تاریخی، دانلود رایگان کتاب داستان های کوتاه از تاریخ اسلام، داستان های کوتاه، داستان های کوتاه تاریخی، داستان کوتاه، داستانها در تاریخ اسلام، داستانهای کوتاه، داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام، برچسب‌ها: کتاب داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام، دانلود داستانهای آموزنده، دانلود داستانهای اسلامی، دانلود داستانهای تاریخی، دانلود رایگان کتاب داستان های کوتاه از تاریخ اسلام، داستان های کوتاه، داستان های کوتاه تاریخی، داستان کوتاه، داستانها در تاریخ اسلام، داستانهای کوتاه، داستانهای کوتاه از تاریخ اسلام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری