استاندارد های وب

استاندارد های وب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین علی تبار
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

استاندارد های وب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، افزایش سرعت بارگذاری سایت، دسترس پذیری و کاربرد پذیری وب سایت، ایجاد عملکردی صحیح برای سایت و عدم ایجاد مشکلات ساختاری و نمایشی در سایت تنها در سایه استفاده از استاندارد های وب امکان پذیر است. استانداردهایی که برای استفاده بهینه و ایجاد بهره وری بیشتر از فضای وب ایجاد شده اند. این استاندارد ها در بر گیرنده مفاهیم پایه ای و اساسی وب و همچنین مفاهیم مربوط به ساختارهای فضای وب، طراحی و پیاده سازی وب سایت ها می باشد. بطوریکه تمام پتانسیل های موجود در فضای وب را برای کاربران سطوح مختلف وب، شرح میدهد و فضا را برای استفاده بهینه آنها آماده میکند. کلمات کلیدی: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، بهینه سازی سایت، افزایش سرعت بارگذاری سایت، کاربرد پذیری وب سایت، کاربرد پذیری، استاندارد های وب، برچسب‌ها: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، بهینه سازی سایت، افزایش سرعت بارگذاری سایت، کاربرد پذیری وب سایت، کاربرد پذیری، استاندارد های وب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری