21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی

21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : حمید محمودزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی اینترنت، فرصت های جدیدی را برای رونق انواع کسب و کارها به وجود آورده است. حضور در این فضا و پاسخ به نیاز کاربران نیمی از کار است و نیمی دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای وب است. تبلیغی که انتشار آن محدود به زمان و مکان خاصی نیست. راحت و سریع و ارزان تر از سایر رسانه ها انجام می پذیرد. قابلیت ردگیری مشتریان و هدف گیری دقیق مخاطبان را دارد و نهایتاً تحلیل بازخورد آن را می توان ارزیابی کرد. کتابی که پیش روی شماست، به زبان ساده، به مبانی تبلیغات اینترنتی می پردازد و رازهای اثربخش تبلیغ در اینترنت را رمزگشایی می کند. کلمات کلیدی: رونق کسب و کارها، طراحی بنر، طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی، مبانی تبلیغات اینترنتی، رازهای تبلیغ اثربخش در اینترنت، برچسب‌ها: رونق کسب و کارها، طراحی بنر، طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی، مبانی تبلیغات اینترنتی، رازهای تبلیغ اثربخش در اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری