آموزش حرفه ای حل مکعب روبیک

آموزش حرفه ای حل مکعب روبیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حیدر مهدی خانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش حرفه ای حل مکعب روبیک مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. مکعب روبیک مدل‌های بسیاری دارد که از جمله از آنها می‌توان به ۲×۲×۲ (مکعب جیبی)، ۳×۳×۳ (انتقام روبیک)، ×۴×۴، ۵×۵×۵ (روبیک پرفسورها)، ۶*۶*۶،۷*۷*۷ اشاره کرد که این‌ها از روبیک‌های مکعب شکل می‌باشد که البته در اشکال دیگری چون هرمی، ۱۲ وجهی، بشکه‌ایی ساخته شده‌است. در کتاب آماده شده روش های علمی و آزمایش شده برای حل آسان و سریع روبیک آموزش داده شده است. کلمات کلیدی: مکعب روبیک، چگونه مکعب روبیک را حل کنیم، کتاب آموزشی حل مکعب روبیک، کتاب روبیک، آموزش حل روبیک، آموزش حرفه ای حل روبیک، آشنایی با مکعب روبیک، جور کردن مکعب روبیک، حل آسان معکب روبیک، حل آسان روبیک، حل روبیک، حل ساده مکعب روبیک، حل ساده روبیک، روبیک، روبیک چیست، برچسب‌ها: مکعب روبیک، چگونه مکعب روبیک را حل کنیم، کتاب آموزشی حل مکعب روبیک، کتاب روبیک، آموزش حل روبیک، آموزش حرفه ای حل روبیک، آشنایی با مکعب روبیک، جور کردن مکعب روبیک، حل آسان معکب روبیک، حل آسان روبیک، حل روبیک، حل ساده مکعب روبیک، حل ساده روبیک، روبیک، روبیک چیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری