اسرار کائنات

اسرار کائنات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابراهیم ویکتوری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

اسرار کائنات ابراهیم ویکتوری در بهمن ماه ۱۳۱۲ خورشیدی در تهران چشم به جهان گشود. آموزش ابتدایی را در دبستان کورش ، و دوره متوسطه را در دبیرستان فیروز بهرام تهران گذراند. در سال ۱۳۳۱ برای تحصیلات راهی آمریکا شد. ابراهیم ویکتوری بیش از ۵۰ مقاله علمی درباره پژوهشهای خود منتشر کرده‌است. علاوه بر این طی ۱۵ سال اخیر بیش از ۵۰۰ مقاله متنوع و گوناگون به زبان ساده درباره سفر در فضا، و دو علم ستاره‌شناسی و کیهان‌شناسی در نشریات فارسی زبان آمریکا ارایه داده‌است. کتاب اسرار کائنات یکی از آثار او می باشد که اینبار برای کاربران عزیز آماده شده است. کلمات کلیدی: کتاب الکترونیکی اسرار کائنات، کتاب اسرار کائنات، اسرار کهکشان، اسرار کهکشان ها، اسرار کائنات، دانلود مجانی کتاب اسرار کائنات، دانلود مجانی کتاب رازهای کائنات، دانلود مجانی اسرار کائنات، دانلود کتاب اسرار کائنات، دانلود کتاب راز های کائنات، راز های کائنات، برچسب‌ها: کتاب الکترونیکی اسرار کائنات، کتاب اسرار کائنات، اسرار کهکشان، اسرار کهکشان ها، اسرار کائنات، دانلود مجانی کتاب اسرار کائنات، دانلود مجانی کتاب رازهای کائنات، دانلود مجانی اسرار کائنات، دانلود کتاب اسرار کائنات، دانلود کتاب راز های کائنات، راز های کائنات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری