رمان جزیره اسرار آمیز

رمان جزیره اسرار آمیز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژول ورن
  • مترجم : جواد محیی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی رمان جزیره اسرار آمیز جزیره اسرارآمیز یکی از آثار مشهور ژول ورن پیشگام داستان های جدید علمی و تخیلی جهان است. جزیره اسرارآمیز ماجراهای گروهی از اسیران جنگی دوره جنگ های داخلی آمریکا را تعقیب می کند که با یک بالن فرار می کنند و به ناچار در جزیره ای فرود می آیند که در نقشه ها وجود ندارد. آنها از همه مهارت هایشان برای ادامه بقا استفاده می کنند و جامعه ای را روی این جزیره برپا می کنند. جامعه آنها شامل یک افسر و یکی از خدمتگزارانش، یک خبرنگار و یک ملوان و پسرخوانده اش و یک سگ است. در ابتدای داستان، وقتی بالنی که آنها را حمل می کند، روی آب سقوط می کند، یکی از مسافران مفقود می شود و در شرف مرگ قرار می گیرد. اما او به شکل معجزه آسا و مشکوکی نجات پیدا می کند. این مسافران در این جزیره همه ابزار لازم برای شکار و دفاع از خود را می سازند، به بهترین وجه مکان امنی را برای سکونت درست می کنند، دامپروری راه می اندازند،‌ کشاورزی می کنند و شروع به ساختن کشتی برای فرار از جزیره می کنند. کلمات کلیدی: دانلود مجانی کتاب داستان جزیره اسرار، دانلود مجانی داستان جزیره اسرار، دانلود مجانی رمان جزیره اسرار، داستان جزیره اسرار، رمان جزیره اسرار، کتاب جزیره اسرار، جزیره اسرار، برچسب‌ها: دانلود مجانی کتاب داستان جزیره اسرار، دانلود مجانی داستان جزیره اسرار، دانلود مجانی رمان جزیره اسرار، داستان جزیره اسرار، رمان جزیره اسرار، کتاب جزیره اسرار، جزیره اسرار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری