استانداردهای حسابداری

استانداردهای حسابداری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فیروز کردی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

استانداردهای حسابداری جهت دستیابی به استاندارد های حسابداری هماهنگ وجود یک مجموعه پیوسته از اهداف و مبانی مرتبط که بتواند ماهیت ، نحوه عمل و حدود گزارش گری مای را مشخص کنند لازم است. چنین مجموعه ای ، همانند یک قانون پایه در تدوین استاندارد های حسابداری و حل و فصل مسائل که ممکن است در این راه پیش آید ملاک عمل قرار خواهد گرفت. کلمات کلیدی: کتاب استانداردهای حسابداری، استاندارد برای رشته حسابداری، استاندارد حسابداری، استانداردها در رشته حساب داری، استانداردهای حساب داری، استانداردهای رشته حسابداری، کتاب استانداردهای حساب داری، برچسب‌ها: کتاب استانداردهای حسابداری، استاندارد برای رشته حسابداری، استاندارد حسابداری، استانداردها در رشته حساب داری، استانداردهای حساب داری، استانداردهای رشته حسابداری، کتاب استانداردهای حساب داری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری