رمان ساعت شوم

رمان ساعت شوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گابریل گارسیا مارکز
  • مترجم : احمد گلشیری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی رمان ساعت شوم این کتاب داستان زندگی روزمره یک شهر و شهروندانش هست با کشیش و شهرداری که هر کدوم سعی دارند مردم را به شیوه خودشان رهبری کنند . اتفاقات ساده ای که در حین حل کردنشان چه اتفاقات عظیم تری را باعث می شوند و ..... «ساعت شوم» از جمله آثار معروف گابریل گارسیا مارکز است این رمان از جمله آثار شاخص مارکز است که به محض انتشار در سال ۱۹۶۱ میلادی جایزه ادبی کلمبیا را نصیب نویسنده  آن یعنی گابریل گارسیا مارکز کرد. کلمات کلیدی: کتاب داستان ساعت شوم، کتاب رمان ساعت شوم، دانلود مجانی کتاب ساعت شوم، دانلود مستقیم کتاب ساعت شوم، داستان ساعت شوم، رمان ساعت شوم، ساعت شوم، Gabriel Garcia Marquez، برچسب‌ها: کتاب داستان ساعت شوم، کتاب رمان ساعت شوم، دانلود مجانی کتاب ساعت شوم، دانلود مستقیم کتاب ساعت شوم، داستان ساعت شوم، رمان ساعت شوم، ساعت شوم، Gabriel Garcia Marquez
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری