رمان جنگل

رمان جنگل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آپتن سینکلر
  • مترجم : مینا سرابی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی رمان جنگل تاریخی که هنوز در انتظار فرارسیدن آن هستیم. کالیفرنیا نیز همچون سایر ایالات آمریکا در آنزمان با بحران بزرگ دست و پنجه نرم می کرد.آپتون سینکلر پیشنهاد می کرد که دولت کارخانجات بسته شده را از مالکانشان اجاره و سپس به کارگران واگذار کند تا آنها به جای بیکاری دست به تولید زنند . چنانچه دولت به پول احتیاج دارد ، میتوان به استودیوهای بزرگ مالیات بست . مترو گلدن مایر و وارنر تهدید کردند تا در صورت انتخاب سینکلر استودیوهایشان را به فلوریدا انتقال دهند . هیچکدام از مطبوعات رسمی از سینکلر حمایت نکرد و بیش از ٧٠٠ نشریه علنا با او به مخالفت برخاستند . او از لحاظ ظاهری هم شباهتی به آرنولد شواردزنگر نداشت . لوس آنجلس تایمز او را با تمسخر " مردی با حالتهای زنانه و لبخند موذی " می خواند . کلمات کلیدی: کتاب جنگل، جنگل,دانلود مجانی رمان جنگل، رمان خارجی جنگل، رمان داخلی جنگل، رمان درباره جنگل، رمان زیبای جنگل، برچسب‌ها: کتاب جنگل، جنگل,دانلود مجانی رمان جنگل، رمان خارجی جنگل، رمان داخلی جنگل، رمان درباره جنگل، رمان زیبای جنگل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری