قلب سالم

قلب سالم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیمون جوزف
  • مترجم : مرتضی مدنی نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

قلب سالم بیماری های قلبی ، در جامعه امروز ما ، یکی از عمده ترین عوامل انواع مرگ میر های افراد اجتماع - اعم از زنان و مردان یا جوانان و سالخوردگان- بشمار میرود. در عرصه دانش پزشکی ، با وجود پیشرفت های قابل توجهی که صورت گرفته ، متاسفانه در مورد درمان برخی از بیماریها ، هنوز راهکاری صد در صد راهگشا و امیدوار کننده در دسترس نیست. بیماری های قلبی - که گسترش روز افزون آنرا اکنون به شکلی نگران کننده شاهد هستیم - نمونه ای است از این قبیل که با وجود تمامی تلاش های جراحان و متخصصان قلب در راستای درمان کامل آن، تلفات جانی مبتلایان به این نوع بیماری اندک نیست. در این کتاب پس از بیان عملکرد طبیعی قلب و توضیح انواع بیماری های قلبی ، عوامل مختلف ابتلا به این نوع بیماری ذکر شده و خطرات و صدمات جسمی حاصل از آن به خواننده گوشزد شده است. کلمات کلیدی: قلب ناسالم، قلب سالم، قلب سالم موجب ادامه زندگی، قلب سالم دلیل ادامه زندگی است، قلبی سالم، چگونه قلب سالم داشته باشیم، داشتن قلبی سالم، داشتن بهترین قلب، سالم نگه داشتن قلب، سالم ترین قلب، علائم ناسالم بودن قلب، برچسب‌ها: قلب ناسالم، قلب سالم، قلب سالم موجب ادامه زندگی، قلب سالم دلیل ادامه زندگی است، قلبی سالم، چگونه قلب سالم داشته باشیم، داشتن قلبی سالم، داشتن بهترین قلب، سالم نگه داشتن قلب، سالم ترین قلب، علائم ناسالم بودن قلب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری