رمان الف

رمان الف

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پائولو کوئلیو
  • مترجم : آرش حجازی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

معرفی رمان الف آه دیگر حوصله مراسم دیگری را ندارم! آیین دیگر برای احضار نیروهای نامریی در جهان! چه ربطی دارد به دنیای امروز ما؟ فارغ اتحصیلها از دانشگاه که بیرون می آیند کار گیر نمی آورند.مسن ها بازنشسته می شوند و گرفتار یک لقمه نانند.آدم بزرگها از صبح تا شب کار می کنند تا خرج خانواده و تحصیل بچه هایشان را بدهند،فرصتی برای رویاهایشان ندارند.مدام با سر می خورند به چیزی که ما بهش می گوییم واقعیت تلخ . دنیا هیچ وقت به اندازه حالا دچار تفرقه نبوده، با جنگ های مذهبی، نسل کشی، بی احترامی نسبت به زمین، بحرانهای اقتصادی، افسردگی، فقر و ... با مردمی که همه فکر می کنند راه حلی فوری حداقل برای یکی از مشکلات دنیا در چنته دارند. هر چه جلوتر می رویم،اوضاع تاریکتر به نظر می رسد. کلمات کلیدی: داستان الف، رمان های پائولو کوئلیو، رمان الف، رمان الف نوشته پائولو کوئلیو، پائولو کوئلیو، دانلود کتاب داستان الف، دانلود الف، دانلود تمامی رمان های پائولو کوئلیو، دانلود رمان الف اثری از پائولو کوئلیو، دانلود رایگان رمان الف، Paulo Coelho، برچسب‌ها: داستان الف، رمان های پائولو کوئلیو، رمان الف، رمان الف نوشته پائولو کوئلیو، پائولو کوئلیو، دانلود کتاب داستان الف، دانلود الف، دانلود تمامی رمان های پائولو کوئلیو، دانلود رمان الف اثری از پائولو کوئلیو، دانلود رایگان رمان الف، Paulo Coelho
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری