آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری - ویرایش دوم

آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری - ویرایش دوم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا رمضانی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری - ویرایش دوم اینبار کتاب دوم آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری (ویرایش دوم)، را از جناب آقای مهندس رضا رمضانی جهت استفاده کاربران عزیز قرار می دهیم. این کتاب یکی از کاملترین کتابهای در این زمینه می باشد که در 528 صفحه نوشته شده است. از جمله مفاهیم این کتاب می توان به مفاهیم شبکه های کامپیوتری تجهیزات و معماری شبکه های کامپیوتری ، شبکه های PTP و SB ، مفاهیم دومین و نصب و تنظیمات ویندوز سرور 2003 و... نام برد. شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید. کلمات کلیدی: یادگیری آسان شبکه، کتاب های آموزش شبکه، کتاب آموزش شبکه، کتاب شبکه کامپیوتری، آموزش سریع و جامع شبکه، آموزش شبکه، آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری، دانلود مجانی کتاب شبکه های کامپیوتری، شبکه های کامپیوتری، برچسب‌ها: یادگیری آسان شبکه، کتاب های آموزش شبکه، کتاب آموزش شبکه، کتاب شبکه کامپیوتری، آموزش سریع و جامع شبکه، آموزش شبکه، آزمایشگاه شبکه های کامپیوتری، دانلود مجانی کتاب شبکه های کامپیوتری، شبکه های کامپیوتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری