آموزش اصول و فنون مداحی

آموزش اصول و فنون مداحی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قاسم رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش اصول و فنون مداحی تشیع آئین محبت است و مداحان که پیوسته مناقب اهل بیت (علیهم السلام) خواننده و به ذکر و فکر ایشان اوقات گذارنند. دوستدارترین خلق باشند. به نسبت خاندان و هر چند محبت بیش باشد مناسب بیشتر باشد و چندان که مناسبت بیش باشد قرب و نزدیکى بدیشان بیش باشد. سلسله جامعه مداح به دعبل ها و کمیت ها و حمیرى ها و مداحان بزرگ در طول تاریخ شیعه مى رسد . پس شجره و سلسله مداحى. سلسله اى طولانى وطیبه از زمان ائمه اطهار علیهم السلام است. کتاب آماده شده به آموزش اصول و فنون مداحی می پردازد. کلمات کلیدی: فنون مداحی، آموزش مداحی، مداحی، مداحی کردن، یادگیری مداحی، کتاب آموزش مداحی، اصل های مداحی، اصول مداحی، تکنیک های مداحی، برچسب‌ها: فنون مداحی، آموزش مداحی، مداحی، مداحی کردن، یادگیری مداحی، کتاب آموزش مداحی، اصل های مداحی، اصول مداحی، تکنیک های مداحی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری