سلامت الکترونیک

سلامت الکترونیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا صفدری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سلامت الکترونیک با رشد و توسعه بهره گیری از فناوری اطلاعات در تجارت، آموزش و سلامت که از ارکان شکلگیری دولت الکترونیک می باشند و توجه ویژه به آن در سطح بین المللی که نقطه اوج آن در اجلاس جامعه اطلاعاتی تونس تجلی یافت، دولتها، سازمانهای بینالمللی و غیر دولتی بصورت جدی در این حوزه وارد و نقش ایفا نموده و برنامه های مشترک بین این دولتها و سازمانها در حال شکلگیری و اجرا میباشد. اضافه نمودن حرف e به انتهای امور بهداشتی تنها به معنای الکترونیکی شدن امور و فعالیت ها این حوزه نبوده و این e عبارت و ابعاد دیگری را نیز در بر میگیرد که به بهترین وجه سلامت الکترونیک را تقسیر و تعبیر می نماید. برخی از این ابعاد و جنبه ها را می توان ... کلمات کلیدی: کتاب سلامت الکترونیک، آشنایی با سلامت الکترونیک، سلامت الکترونیکی، سلامتی، برچسب‌ها: کتاب سلامت الکترونیک، آشنایی با سلامت الکترونیک، سلامت الکترونیکی، سلامتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری