فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد علی مجرب
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

فیشینگ چیست؟ هر روزه دزدان اینترنتی راه های جدیدی را برای بدست آوردن هویت شخصی افراد و دست یابی به اطلاعات شخصی آنها به کار می برند. یکی از رو شهایی که اخیرا بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته و البته کمی هم پیچیده می باشد، فیشینگ نام دارد. حملات موسوم به فیشینگ به آن دسته از حملات اینترنتی گفته می شود که معمولا طراحان آنها از ایمیلهای دارای آدرسهای فرستنده جعلی برای کشاندن کاربران به وب سایتهای مورد نظرشان استفادهمی کنند. اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را دانلود و مطالعه کنید. کلمات کلیدی: فیشینگ، فیشینگ چیست، مقابله با فیشینگ، مقدمه ای بر فیشینگ، مقدمه ای بر دزدی الکترونیکی، کتاب فیشینگ، برچسب‌ها: فیشینگ، فیشینگ چیست، مقابله با فیشینگ، مقدمه ای بر فیشینگ، مقدمه ای بر دزدی الکترونیکی، کتاب فیشینگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری