آموزش جامع Gmail

آموزش جامع Gmail

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش جامع Gmail جی‌میل یکی از خدمات رایگان شرکت گوگل برای ارایه پست الکترونیکی تحت وب، IMAP و POP است.جی‌میل به طور رسمی در بریتانیا و آلمان گوگل میل نامیده می‌شود. در حال حاضر جی‌میل در حدود 10 گیگابایت حافظه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کتاب اماده شده بطور کامل با محیط جیمیل و نحوه کارکرد آن و انجام کارهایی مانند ارسال ایمیل، حذف ایمیل و در کل مدیریت جیمیل آموزش داده شده است. کلمات کلیدی: آموزش GMail، آموزش کار کردن با امکانات Gmail، آموزش کار با Gmail، آموزش گوگل میل، آموزش جیمیل، آموزش رایگان Gmail، آموزش ساخت اکانت در Gmail، آشنایی با Gmail، دانلود مجانی کتاب آموزش کار با Gmail، برچسب‌ها: آموزش GMail، آموزش کار کردن با امکانات Gmail، آموزش کار با Gmail، آموزش گوگل میل، آموزش جیمیل، آموزش رایگان Gmail، آموزش ساخت اکانت در Gmail، آشنایی با Gmail، دانلود مجانی کتاب آموزش کار با Gmail
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری