باغ حکمت

باغ حکمت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد علی مصاحبی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

باغ حکمت محمد علی مصاحبی متخلص به مصاحب فرزند شادروان میرزا حسین مصاحبی می باشد و نسب خانوادگی به شعرای معروف، مصاحب و عبرت نائینی دارد. وی در تاریخ 12 خرداد 1301 در شهرستان قم در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و دوران کودکی را تا سن چهار سالگی در همان شهر و پس از آن به اتفاق خانواده به زادگاه پدری خود بازگشت. کتاب باغ حکمت یکی از کتاب های شعر او می باشد که در مدح و منقبت چهارده معصوم سروده شده و شامل غزلیات و قصاید و پندیات اجتماعی می باشد. کلمات کلیدی: کتاب باغ حکمت، کتاب شعر، کتاب شعر در مدح امام علی، کتاب شعر در زمینه مدح و سنای مولا علی، باغ حکمت، دانلود مجانی کتاب باغ حکمت، دانلود مستقیم کتاب باغ حکمت، دانلود کتاب باغ حکمت، شعر درباره امام علی، شعر درباره حضرت علی، شعر درباره شب های قدر، برچسب‌ها: کتاب باغ حکمت، کتاب شعر، کتاب شعر در مدح امام علی، کتاب شعر در زمینه مدح و سنای مولا علی، باغ حکمت، دانلود مجانی کتاب باغ حکمت، دانلود مستقیم کتاب باغ حکمت، دانلود کتاب باغ حکمت، شعر درباره امام علی، شعر درباره حضرت علی، شعر درباره شب های قدر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری