آموزش کوه پیمایی

آموزش کوه پیمایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

آموزش کوه پیمایی کوهنوردی یکی از ورزش‌ها یا از جمله تفریحات است. برای برخی نیز کوهنوردی به عنوان شغل اصلی یا بخش الزامی شغل اصلی است. کوه‌پیمایان بعد از گردش اطراف کوه گفتند اگر بالای این کوه کسی نباشد و سنگ بر سرمان نبارد ما می‌توانیم از دامنه جنوبی بالا برویم و خود را به قله برسانیم و هنگام بالا رفتن، طنابی با خود می‌بریم که وسیلهٔ ارتباط ما با پایین کوه باشد و بوسیلهٔ آن طناب می‌توانیم چیزهای ضروری را برای نصب یک چرخ بالا ببریم و بعد از اینکه چرخ نصب شد، می‌توان از زمین چیزهایی دیگر را بالا برد تا اینکه چندین چرخ بالای کوه نصب گردد و از آن پس بین پای کوه و قله آن، رابطهٔ بیش‌تری برقرار خواهد گردید و می‌توان سربازان را بوسیلهٔ چرخ بالا کشید... کوه‌پیمایان گفتند ما با خود میله‌های آهنی چون پله می‌بریم و آن‌ها را در دامنهٔ کوه نصب می‌نماییم و صعود می‌کنیم تا اینکه به قله ٔ کوه برسیم. در کتاب پیش رو که توسط سازمان کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است بطور کامل و جامع به آموزش کوهنوردی و کوه پیمایی پرداخته شده است. کلمات کلیدی: ورزش کوه نوردی، ورزش کوه پیمایی، کوه نوردی، کوه نوردی چیست، کوه پیمایی، کوه پیمایی چیست، کتاب آموزش کوه نوردی، کتاب آموزش کوه پیمایی، آموزش ورزش کوه نوردی، آموزش ورزش کوه پیمایی، آموزش کوه نوردی، آموزش کوه پیمایی، آموزش تئوری کوه پیمایی، آموزش رایگان کوه نوردی، آشنایی کامل با ورزش کوه نوردی، آشنایی کامل با ورزش کوه پیمیایی، آشنایی با کوه نوردی، آشنایی با کوه پیمایی، برچسب‌ها: ورزش کوه نوردی، ورزش کوه پیمایی، کوه نوردی، کوه نوردی چیست، کوه پیمایی، کوه پیمایی چیست، کتاب آموزش کوه نوردی، کتاب آموزش کوه پیمایی، آموزش ورزش کوه نوردی، آموزش ورزش کوه پیمایی، آموزش کوه نوردی، آموزش کوه پیمایی، آموزش تئوری کوه پیمایی، آموزش رایگان کوه نوردی، آشنایی کامل با ورزش کوه نوردی، آشنایی کامل با ورزش کوه پیمیایی، آشنایی با کوه نوردی، آشنایی با کوه پیمایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری