سیستم های خبره

سیستم های خبره

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سیستم های خبره سامانه‌های خِبره یا سیستم‌های خِبره (Expert systems) به دسته‌ای خاص از نرم‌افزارهای رایانه‌ای اطلاق می‌شود که در راستای کمک به کاردانان و متخصّصان انسانی و یا جایگزینی جزئی آنان در زمینه‌های محدود تخصّصی تلاش دارند. اینگونه سامانه‌ها، در واقع، نمونه‌های ابتدایی و ساده‌تری از فن‌آوری پیش‌رفته‌تر سامانه‌های مبتنی بر دانش به حساب می‌آیند. این سامانه‌ها معمولاً اطلاعات را به شکل واقعیات و قواعد در دادگانی به نام پایگاه دانش به شکل ساختار مند ذخیره نموده، و سپس با استفاده از روشهایی خاص استنتاج از این داده‌ها نتایج مورد نیاز حاصل می‌شود. در کتاب آماده شده بطور کامل با سیستم های خبره آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: کتاب درباره expert systems، کتاب درباره سیستم های خبره، کتاب سیستم های خبره، آموزش سیستم های خبره، آشنایی کامل با سیستم های خبره، آشنایی با سیستم های خبره، جزوه و نوشته درباره سیستم های خبره، جزوه درس سیستم های خبره، دانلود مجانی کتاب سیستم های خبره، سیستم های خبره، سیستم خبره، برچسب‌ها: کتاب درباره expert systems، کتاب درباره سیستم های خبره، کتاب سیستم های خبره، آموزش سیستم های خبره، آشنایی کامل با سیستم های خبره، آشنایی با سیستم های خبره، جزوه و نوشته درباره سیستم های خبره، جزوه درس سیستم های خبره، دانلود مجانی کتاب سیستم های خبره، سیستم های خبره، سیستم خبره
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری