حرکات ورزشی برای جلوگیری و درمان درد عضلات

حرکات ورزشی برای جلوگیری و درمان درد عضلات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سمانه قائدیان
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

حرکات ورزشی برای جلوگیری و درمان درد عضلات با گذشت زمان و پیشرفت انسان در زمینه های مختلف و ماشینی شدن زندگی تحرک انسان نسبت به گذشته بسیار کم شده و به دلایل مختلف همچون فشار زیاد و ناگهانی بر عضلات، شروع ورزش سنگین و ... به سرعت دردهای عضلانی سراغ انسان می آید برخی از آنها ساده به نظر می رسند اما برخی اوقات مشکل ساز می شوند! خیلی از مردم به دنبال پیشگیری و درمان هر چه زودتر اینگونه دردها هستند. در کتاب پیش رو بطور کامل با این مسئله و نحوه پیشگیری از آن و همچنین درمان درد عضلات با حرکات ورزشی ساده آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: پیشگیری از درد عضلات، تسکین درد عضلات، حرکات ورزشی، درمان درد عضلات، درد عضلات، برچسب‌ها: پیشگیری از درد عضلات، تسکین درد عضلات، حرکات ورزشی، درمان درد عضلات، درد عضلات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری