سرشار خیال پنجره از نگاه

سرشار خیال پنجره از نگاه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید خیرآبادی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

سرشار خیال پنجره از نگاه استادی گرانمایه می‌گفت:« شعر، رستاخیز کلمات مرده ی معمولی روزمره است». و به گفته شاعر این کتاب، شعر چیزی بیش از زبان، موسیقی و تصویر است. در این کتاب شعر، معنا مد نظر بوده و پرورده شده است. از این رهگذر حتی سبک کتابت و اعراب گذاری جهت خوانایی و بیان معنا و نیز تکمیل موسیقای کلام در نظر گرفته شده است. سیاق در این مجموعه چیزی بین نیمایی و سپید است. و کوشش شده ایجاز به غایت باشد و واژه های ناکارا کنار گذاشته شده و بیشترین مفهوم در عمیقترین صور خیال بیان شده است. فضای شفافی از سورئالیسم و جریان آزاد ذهن در تمام مجموعه گسترده شده است. کلمات کلیدی: مجموعه ترانه، ترانه، مجموعه شعر، شعر، شعر نو، مجله شعر، اشعار سپید و مدرن، شعر سپید، برچسب‌ها: مجموعه ترانه، ترانه، مجموعه شعر، شعر، شعر نو، مجله شعر، اشعار سپید و مدرن، شعر سپید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری