ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 225

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 225

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 225 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 225: - دومینوی حمله - اصلی ترین مشکل پیشرفت درایران - هارد دیسک‌ها در آینده - استراحت ایمیلی - ابرهای ویندوز 8 - جنگ‌ها نیز مجازی می‌شوند! - آتشی که صهیونیست‌ها به پا کردند! - ویندوز عزیز، با فایل‌های من آشنا شو! - ساخت قالبی شبیه پایگاه google.com با کمک جدول (قسمت سوم) - فرصتی برای آی‌تی و زنان - برای یک فصل داغ! - خویشتن‌دار باشید، بازار تابستان در راه است - مدیریت اطلاعات و نظم در رایانه (قسمت اول) - صدای خود را ضبط کنید - جعبه لایتنر را به گوشی خود ببرید! - پرتاب سه امتیازی! - داده‌های پنهان در نوکیا! - جدول شماره 225 - بازی، به زودی نسخه مستقل Dota عرضه خواهد شد - بازی، رئیس یک قبیله باشید - بازی، کشتی کج با اتومبیل را تجربه کنید - و ... کلمات کلیدی: ضمیمه بایت، دانلود ضمیمه بایت، برچسب‌ها: ضمیمه بایت، دانلود ضمیمه بایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری