ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 224

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 224

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 224 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 224: - تجارت الکترونیک، فاقد آمار رسمی و فرهنگ‌سازی - ما که خسارت نگرفتیم، شما چه طور؟ - رقیب جدید اینتل و AMD - مثل آب خوردن هک می‌شویم - صدای بازارگسترش می‌یابد - یک ضربه به میخ، یک طعنه به نعل - سقوط امنیت - تبلت‌های 7 اینچی، اولین گام گوگل با کفش‌های موتورولا - بازگشت یا اخراج همیشگی! - فناوری دکتر می‌شود - پیش از این ارزان؛ این دفعه گران! - هم مردم می‌فهمند و هم ما! - تحلیل خلاقیت‌ها - حذف پوشه‌هایی که حامل ویروس هستند (قسمت دوم) - مهندسی الکترونیک در آندروید - جدال با ماشین‌های غول‌پیکر - فایل‌های خود را با بارکد دریافت کنید! - جدول شماره 224 - بازی، سیب‌ها نمی‌افتند - بازی، ماجرای پختن آش - بازی، جنگ تا درهای دوزخ - و ... کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک، حذف پوشه‌هایی ویروس، برچسب‌ها: تجارت الکترونیک، حذف پوشه‌هایی ویروس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری