پاسخ به مخالفان جامعه شناسی

پاسخ به مخالفان جامعه شناسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمیدرضا جلایی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

پاسخ به مخالفان جامعه شناسی در مورد کتاب "پاسخ به مخالفان جامعه شناسی" اثر "دکتر حمیدرضا جلایی پور": در این اثر بقول نویسنده "شش روایت دانش اجتماعی دینیِ" ناسازگار با علم جامعه شناسی مورد طرح و بررسی قرار گرفته است؛ این روایات عموماً از جانب متفکران داخل کشور و از موضع نقد و حتی نفی نسبت به جامعه شناسی ارائه شده اند! نویسنده با بحث مختصر پیرامون آنها در آخر مقاله اش بدین نتیجه می رسند که از میان این شش روایت، مورد اول و دوم با جامعه شناسی کنار آمدنی نیستند! سه مورد بعدی می توانند بدون نفی جامعه شناسی و منازعه با آن به تعامل انتقادی با یکدیگر بپردازند. مورد آخر را هم کلاً از دور منازعه با جامعه شناسی به دور می دانند. کلمات کلیدی: علم جامعه شناسی، جامعه شناسی، برچسب‌ها: علم جامعه شناسی، جامعه شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری