دیدار از کشور اندونزی

دیدار از کشور اندونزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناصر پورپییرار
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

دیدار از کشور اندونزی مجموعه یادداشت های سفر اندونزی، در اثر بی دقتی معهود و معمول دوران کهولت، مفقود شد و به باد رفت و حاصل این که نصب اشاراتی به آموزه های حیرت انگیز آن سفر برنامه ریزی شده و مبارک به تعویق افتاد. کوشیدم مضمون آن برگ نوشته ها را دوباره به ذهن آورم، که البته در جزییات، مانند نام های محلی و اسامی راه نماها و طرف های گفت و گو و از این قبیل ممکن نشد، اما به لطف تصاویر دوربین، رجوع به جزییات برنامه ی سفر، که در ای میل مانده بود و نیز چند کتابی که در اندونزی خریدم، اینک با مدد الهی، یادگارهای آن سفر اکتشافی و شگفت انگیز را ارائه می دهم که بیش تر مصور است و از منظر اندیشمندی که به دنبال کشف و درک ارزش و اهمیت و اعتبار اسلام به عنوان تنها راه رستگاری و سلامت اندیشی و همزیستی روان است. این کتاب حاوی سفرنامه ی اندونزی است که نویسنده در آن به تاریخ، وضعیت زندگی مردم، دین و ... در اندونزی می پردازد. و بخصوص دربردارنده ی اطلاعات مفیدی درباره ی اسلام در اندونزی است. کلمات کلیدی: وضعیت کار و مسکن در کشور اندونزی، وضعیت اندونزی، درباره کشور اندونزی، کشور اندونزی، آشنایی با اندونزی، اندونزی، اسلام در اندونزی، برچسب‌ها: وضعیت کار و مسکن در کشور اندونزی، وضعیت اندونزی، درباره کشور اندونزی، کشور اندونزی، آشنایی با اندونزی، اندونزی، اسلام در اندونزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری