ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 374

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 374

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه کلیک
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 374 عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 374: - سیر تکاملی «دل» از تولد تا حال - سیستم‌عامل کروم به‌روز شد - مرورگرتان عصای دستتان است - پیش‌بینی آب و هوا - تیتر ذخیره و مدیریت افکار - ایجاد بنرهای جذاب در چند دقیقه - اخراج چندتایی‌ها - آدرس شما کجاست؟ - تعمیر بسته‌های خراب در اوبونتو و دبیان - تفاوت‌های توسعه در اکوسیستم‌های اندروید و اپل - قول20میلیون اوبونتو تا پایان سال - استفاده از شتاب‌دهنده‌ها در اینترنت‌اکسپلورر - بازی، مبارزه‌ ماشین‌های ویران‌کننده در km‌‌/‌‌h 100 - بازی، فوتبال لمسی - تمام مشترکان مورد نظر در دسترس نیستند - تایپ به صورت مجازی - ترازبندی در فتوشاپ - امنیت را از فکرمان آغاز کنیم - رقابت شدید اولترابوک‌ها با مک‌بوک‌ایر اپل - ترفند: سطح حرفه‌ای، قابلیت‌های خاص موبایل - ترفند: سطح حرفه‌ای، برآورده شدن نیازها در فتوشاپ CS6 - ترفند: سطح متوسط، کاربران محلی یا کاربران مایکروسافتی؟! - و ... کلمات کلیدی: سیستم‌عامل کروم، پیش‌بینی آب و هوا، پیش‌بینی آب و هوا، برچسب‌ها: سیستم‌عامل کروم، پیش‌بینی آب و هوا، پیش‌بینی آب و هوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری