آداب طب پزشکی در اسلام

آداب طب پزشکی در اسلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید جعفر مرتضی عاملی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آداب طب پزشکی در اسلام طب اسلامی یا پزشکی اسلامی یکی از مشهورترین و شناخته‌ترین جنبه‌های تمدن اسلامی در جهان است و یکی از شاخه‌های علم است که مسلمانان در آن پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند. این مکتب پزشکی، که در آغاز تاریخ اسلام پدید آمد، نه تنها به خودی خود ارشمند است، بلکه پیوسته نزدیکی با دیگر دانش‌ها و به ویژه دانش فلسفه (طبیعیات فلسفه) داشته‌است. به همین دلیل‌است که از گذشته، در جهان اسلام، مرد حکیم پزشک نیز بوده است و فیلسوف و پزشک هر دو را با نام حکیم می‌خوانده‌اند. در کتاب آماده شده بطور کامل و در بیش از صد و پنجاه صفحه با آداب طب پزشکی در اسلام آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: طب اسلامی، پزشکی اسلامی، تمدن اسلامی، پزشکی در اسلام، برچسب‌ها: طب اسلامی، پزشکی اسلامی، تمدن اسلامی، پزشکی در اسلام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری