دستورالعمل های غذایی ساده

دستورالعمل های غذایی ساده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی نقی قاسمیان نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

دستورالعمل های غذایی ساده آن چه که امروزه به روشنی بر همگان و اهل دانش مکشوف شده است، تاثیر غذا و ترتیب خوردن غذاهای مختلف و همراه کردن غذاهای گوناگون، بر روی خلق وخو و روان آدمی است. گاهی می شود که بی آنکه متوجه شویم بعد از خوردن غذاهایی خاص حالمان دگرگون می شود و شاید به دنبال علت هم بگردیم در حالی که علت نزد خود ما و عدم خویشتنداری و فقدان برنامه های مشخص و منظم غذایی است. اینها اندک مسائلی است که هر فردی برای سلامت خود باید مورد استفاده قرار دهد که متاسفانه در جامعه امروزی هیچ توجهی حتی به سطحی ترین مسائل نمی شود و عکس این دستورات عمل می شود و علت این همه بیماری و ضعف جسمی رعایت نکردن در آداب غذا خوردن و تغذیه می باشد. کلمات کلیدی: دستورالعمل های غذایی، آداب غذا خوردن، تغذیه مناسب، برچسب‌ها: دستورالعمل های غذایی، آداب غذا خوردن، تغذیه مناسب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری