مرده خواران لنین گراد

مرده خواران لنین گراد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آناتول دارف
  • مترجم : ذبیح الله منصوری
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

مرده خواران لنین گراد لنین گراد شهر حماسه و مقاومت در زمستان سال های ۱۹۴۱ و ۱۹۴۲ میلادی شهر ظلمات بود چون هرگز نوری بر آن نتابید. هجوم ارتش آلمان به شهر های روسیه و محاصره همه جانبه لنین گراد بسان محاصره اقتصادی از سوی امپریالیسم جهانخوار آمریکا و هجوم وحشیانه حکومت بعثی عراق به شهر های این مرز و بوم ، تاریخ مبارزات خلق های آزاد علیه استعمارگران جهان و قدرت های بزرگ را پی می گیرد، بی بند و باری و شکست های اقتصادی دنیای سرمایه داری برای تغذیه تراست ها و کارتل های صنعتی و نظامی احتیاج به بند کشیدن ملت ها و استسمار نیروی کار کارگران و غارت معادن و مخازن سرزمین های تازه از بند رسته را دارد... کلمات کلیدی: لنین گراد، مرده خواران، مرده خواران لنین گراد، رمان مرده خواران لنین گراد، داستان مرده خواران لنین گراد، رمان خارجی مرده خواران لنین گراد، برچسب‌ها: لنین گراد، مرده خواران، مرده خواران لنین گراد، رمان مرده خواران لنین گراد، داستان مرده خواران لنین گراد، رمان خارجی مرده خواران لنین گراد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری