رمان جزیره ای در توفان

رمان جزیره ای در توفان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رومن رولان
  • مترجم : سیروس سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

رمان جزیره ای در توفان جزیره ای در طوفان که در سال 1920 در پاریس انتشار یافت یکی از دو داستانی است که رومن رولان در دوران جنگ جهانی اول برشته تحریر درآورده است و یک حادثه واقعی یعنی انهدام کلیسای سن ژروه پاریس توسط بمب افکن های آلمان در غروب روز بیست و نهم مارس 1918 که 75 کشته و تعداد زیادی زخمی بجای گذاشت، الهام بخش این داستان غم انگیز بوده است. در پرتو این داستان کوتاه می توان وضع فرانسه را در چهارمین سال جنگ اجمالا مشاهده نمود. سالی آکنده از یاس و نفرت و سرخوردگی و فقر و ترس و تهدید. شخصیت های اصلی داستان نمایندگان نسلی هستند که قربانی اصلی جنگ است. کلمات کلیدی: جزیره ای در طوفان، داستان جزیره ای در طوفان، رمان جزیره ای در طوفان اثر رومن رولان، برچسب‌ها: جزیره ای در طوفان، داستان جزیره ای در طوفان، رمان جزیره ای در طوفان اثر رومن رولان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری