ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 370

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 370

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه کلیک
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه کلیک روزنامه جام جم - شماره 370 عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم: - مزایای پشتیبان‌گیری ابری - چگونگی شناسایی فیشینگ و پرهیز از آن - دسترسی به رایانه از هزاران کیلومتر فاصله! کنترل از همه‌جا - App Store اندازه‌گیری تخصص ماست - کپی‌برداری از آبی‌ها - به‌روز رسانی «اندروید‌ها» - گزارش زنده‌ای از نمایشگر خودتان - با استفاده از InPrivate Browsing همه چیز را دفن کنید! - پایانی بر یک بازی زیبا در نسل هفتم، آخرین سرود شپرد - یک فلش بک دیگر به آرکید دوبعدی لذت‌بخش، نجات یک دوست -فناوری‌های هولناک - بررسی آسیب‌پذیری‌های گوگل والت، کیف پول گوگل ناامن می‌شود - چگونه یک طراح حرفه‌ای شویم؟! بعد سوم در فتوشاپ - به‌کارگیری ویرایشگرهای WYSIWYG در برنامه‌های ویندوز - گردش و سفر به همراه لپ‌تاپ‌های بازی - شخصی‌سازی‌های انفرادی در اپرا - عدم دریافت تماس از افراد ناشناس - فناوری دیجیتال - و... کلمات کلیدی: مزایای پشتیبان‌گیری، کیف پول گوگل، برچسب‌ها: مزایای پشتیبان‌گیری، کیف پول گوگل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری