ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 216

ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 216

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان - شماره 216 عناوین بایت هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان: - دریافت پیامک تبلیغاتی، تنها با اجازه مشترک - شورا، عالی، فضای مجازی - سرعت در خانه‌های اینترنتی - عیدی دیجیتالی! حرفش را هم نزن - حرکتی رو به جلو یا بازگشت به گذشته - فناوری اطلاعات در سالی که گذشت - بدافزارهایی که به عید دیدنی می‌آیند! - رایانه را خانه تکانی کنید! - قانون جدید امنیتی لازم نیست - فضای مجازی، تیغ دو لبه - حضور پررنگ متن‌بازها در نمایشگاه CeBIT2012 - نگاهی دیجیتالی به سفرهای نوروزی - بهترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همراه معرفی برترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در کنگره جهانی تلفن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های همراه 2012 - عیدانه نود و یک - بازی‌خورهای سیار بخوانند! - زیبایی در وب - نظافت رایانه برای استقبال از سال جدید - فروشگاه آندروید - آدمک‌های جنگ‌جو - حروف فارسی در نوکیا - برترین‌ بازی های سالی که گذشت - و... کلمات کلیدی: پیامک تبلیغاتی، آندروید، حروف فارسی در نوکیا، برچسب‌ها: پیامک تبلیغاتی، آندروید، حروف فارسی در نوکیا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری