اصول ساختمان داده ها

اصول ساختمان داده ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیمور لیپ شوتز
  • مترجم : حسین ابراهیم زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

اصول ساختمان داده ها ساختمان داده‌ها (به انگلیسی: Data Structure) از جملهٔ بنیادی‌ترین مباحث مورد نیاز جهت یادگیری و درک بسیاری از مفاهیم عمده در علوم رایانه است. مدل منطقی یا ریاضی سامان‌دهی به داده‌ها به یک شکل خاص، ساختمان داده نام دارد. هر برنامه رایانه‌ای از الگوریتم و ساختمان داده‌ها تشکیل شده‌است. موارد زیر از جمله مهمترین ساختمان داده‌ها هستند. در کتابی که اینبار برای دانشجویان و علاقه مندان به علوم رایانه ای آماده کرده ایم بطور کامل و در بیش از پانصد صفحه با ساختمان داده ها آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: ساختمان دادهآشنایی با ساختمان داده، ساختمان داده,ساختمان داده چیست، ساختمان داده ها، ساختمان داده های کامپیوتری، برچسب‌ها: ساختمان دادهآشنایی با ساختمان داده، ساختمان داده,ساختمان داده چیست، ساختمان داده ها، ساختمان داده های کامپیوتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری