داستان دختری در قطار

داستان دختری در قطار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید صادق شفائی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

داستان دختری در قطار کتابی که هم اکنون در برای کاربران گرامی آماده شده است، از عربی به فارسی ترجمه شده است که نام عربی آن "رحله بالقطار" می باشد. کتاب مذکور چاپ اول آن، توسط موسسه "دار الصادق" بیروت در سال ۱۳۹۷ هجری قمری به چاپ رسیده است. کتاب حاضر در برگیرنده داستان دختری است به نام (عفاف) که به خاطر عدم آگاهی, ظاهری بی‌بند و بار دارد و احکام دین اسلام را نادیده می‌گیرد .او طی مسافرت خود در قطار با پسری مذهبی همراه می‌شود .پسر جوان با او بحث مفصلی را درباره احکام دین اسلام و خطرات بی‌بند و باری و فحشا آغاز می‌کند. سرانجام گفت و شنودهای او با پسر جوان سبب می‌گردد ... کلمات کلیدی: داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، داستان پند آموز، داستانی تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه داستان، داستان کوتاه، برچسب‌ها: داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، داستان پند آموز، داستانی تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه داستان، داستان کوتاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری