اسرار فال قهوه

اسرار فال قهوه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

اسرار فال قهوه فال قهوه یکی از روشها پرطرفدار فال‌گیری و پیشگویی با استفاده از ته‌مانده قهوه نوشیده شده است. معمولاً برای این کار از قهوه ترک استفاده می‌کنند. فال‌گیری با قهوه در کشورها و مناطق جهان رسم و راه گوناگونی دارد ولی عموما به این ترتیب است که بخش بیشتر مایع قهوه را می‌نوشند و مخلوط غلیظی از قهوه و آب در ته فنجان می ماند. فنجان را روی نعلبکی بر می‌گردانند. پس از مدتی آن را بر می‌دارند و فالگیر به شکل‌هایی که در ته فنجان درست شده نگاه می‌کند و با اشاره به شکل‌ها که آن‌ها را به انسان و حیوان و درخت و چیزهای دیگر تشبیه می‌کند نکاتی را در مورد زندگی و گذشته و حال و آینده کسی که قهوه را خورده بیان می‌کند. در کتاب جالبی که اینبار برای کاربران آماده شده با برخی از اسرار و رازهای فال گیری قهوه آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: فال قهوه، پیشگویی، فال‌گیری با قهوه، رازهای فال گیری قهوه، برچسب‌ها: فال قهوه، پیشگویی، فال‌گیری با قهوه، رازهای فال گیری قهوه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری