آموزش اتصال به اینترنت از طریق گوشی

آموزش اتصال به اینترنت از طریق گوشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد شمس
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش اتصال به اینترنت از طریق گوشی یکی از راه های دسترسی آسان و سریع به اینترنت البته در ایران اینترنت GPRS تلفن همراه می باشد. در کتاب آماده شده شما بطور کامل با نحوه فعال سازی و دسترسی به این نوع اینترنت و انتقال اینترنت از طریق بلوتوث و کابل به از گوشی به کامپیوتر شخصی و لپ تاپ را خواهید آموخت. کلمات کلیدی: فعالسازی اینترنت گوشی، آموزش فعالسازی اینترنت GPRs، آموزش فعالسازی اینترنت تلفن همراه، آموزش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ، آموزش اتصال با GPRS، انتقال اینترنت گوشی به کامپیوتر، اینترنت گوشی، اینترنت جی پی ار اس، برچسب‌ها: فعالسازی اینترنت گوشی، آموزش فعالسازی اینترنت GPRs، آموزش فعالسازی اینترنت تلفن همراه، آموزش اتصال اینترنت گوشی به لپ تاپ، آموزش اتصال با GPRS، انتقال اینترنت گوشی به کامپیوتر، اینترنت گوشی، اینترنت جی پی ار اس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری