آموزش نرم افزار PowerPoint 2007

آموزش نرم افزار PowerPoint 2007

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش نرم افزار PowerPoint 2007 یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود. برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند. همچنین به کارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد. کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار PowerPoint، آموزش PowerPoint، آموزش نرم افزار PowerPoint 2007، آموزش PowerPoint 2007، آموزش پاورپوینت، آموزش پاورپوینت 2007، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار PowerPoint، آموزش PowerPoint، آموزش نرم افزار PowerPoint 2007، آموزش PowerPoint 2007، آموزش پاورپوینت، آموزش پاورپوینت 2007
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری