مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 23

مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 23

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 23 اهم مطالب این شماره از مجله خواندنی ها: 1- شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی 2- ایران و جهان در سه روز گذشته 3- مجلس هفدهم و مکتب خانه ! - وقتیکه آخوند چوب برمیدارد شاگرد باید حساب کارشان را بکنند. - ادامه اختلاف دولت و مجلس بنفع کیست؟ - آنجا که مرده شوی هم بحال مرده گریه میکند - با این قانون مطبوعات یاد ساعد و قوام و اقبال بخیر ! 4- دو طرح برای حل مساله نفت ایران که آیزنهاور ارائه شد. - بر سر ایران بین زعمای دولت جدید آمریکا اختلاف افتاده است. - اگر یک دهم ترکیه و یونان به ایران کمک شود ایران از خطر کمونیسم مصون است - چرا آمریکا حاضر بکمک اقتصادی به ایران نیست؟ - آیا دکتر مصدق از نخست وزیری خسته شده است؟ 5- یادی از واقعه شوم 17 آذر 6- چگونگی وقایع اصفهان 7- اسراری از حکومت رزم آرا - پیرمرد نورانی به رزم آرا چه گفت؟ - رزم آراء و شاهپور علیرضا - ماجرای انحلال لشکر 2 و تشکیل گارد شاهنشاهی 8- مرزبان عالم شمسی - جهانی که در آن شب و روز یکی است - دانشمندی که روی کاغذ ستاره ای را کشف کرد و تا آخرین لحظه زندگی حاضر نشد آنرا در آسمان مشاهده کند! 9- میتسو یا محبوس باغ فردوس ( سلسله داستان مخصوص خواندنی ها ) 10- ماه عسل را با ملکه چگونه گذراندیم ؟ - چگونه از سلطنت خلع شدم ( بقلم ملک فاروق پادشاه سابق مصر ) 11- راسپوتین , شیاد معروف از کجا بوجود آمد؟ کلمات کلیدی: روزنامه های داخلی و خارجی، شایعات روزنامه ها، اختلاف دولت و مجلس، دکتر مصدق، برچسب‌ها: روزنامه های داخلی و خارجی، شایعات روزنامه ها، اختلاف دولت و مجلس، دکتر مصدق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری