شبیخون به پاکی ها

شبیخون به پاکی ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

شبیخون به پاکی ها چند گاهی است که روند تحریک جامعه زنان مسلمان بخصوص در جامعه ایران از سوی بسیاری بعنوان یک پروژه با چند هدف آغاز شده است ! فعلا قصد بحث مستوفایی را پیرامون این « بسیاری » ندارم اما با پیگیری دقیق متوجه خواهیم شد که که عده ای نه از روی دلسوزی برای زن و آزادی آن بلکه بدلیل ضعف خود در برخورد رویاروی و مهمتر ضعیف و کم خرد دانستن اقشاری از زنان جامعه ما در آنها طمع بسته و پروژه ها یی را در اینخصوص دنبال میکنند که من البته اعتقاد دارم که این غرض ورزان قطعا طرفی نخواهند بست و در واقع هزینه های بیهوده ای را متحمل میشوند و بنوبه خود باعث تحریک غیرت گروههایی از جامعه بشدت حساس ایران به مسئله زنان در برخورد با این مجریان بعضا بی مزد و مواجب دشمنان ( بعضی ها هم با جیره و مواجب ) چنین پروژه هایی خواهند شد. محمود زارع کلمات کلیدی: جامعه زنان مسلمان، زنان مسلمان، زنان جامعه، مسئله زنان، برچسب‌ها: جامعه زنان مسلمان، زنان مسلمان، زنان جامعه، مسئله زنان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری