آموزش نرم افزار NetSupport School

آموزش نرم افزار NetSupport School

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی نیکخواه
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش نرم افزار NetSupport School نت ساپورت (N.S.S) پرو یک بسته نرم افزاری مفید و قدرتمند جهت آموزش کاربران در یک مکان آموزشی از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری می‌باشد. این برنامه به مدرس اجازه می‌دهد تا بتواند مانیتور خود را بدون نیاز به یک ابزار قدرتمند و گرانبهای دیتا پروژکتور به تمامی دانش‌آموزان نشان دهد و با آنها یک رابطهٔ تعاملی از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری به صورت خیلی آسان داشته باشد. کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار نت ساپورت، نرم افزار نت ساپورت، آموزش فارسی نرم افزار نت ساپورت، آموزش نرم افزار NetSupport، آموزش از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری، شبکهٔ کامپیوتری، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار نت ساپورت، نرم افزار نت ساپورت، آموزش فارسی نرم افزار نت ساپورت، آموزش نرم افزار NetSupport، آموزش از طریق یک شبکهٔ کامپیوتری، شبکهٔ کامپیوتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری