آموزش ساخت Ftp Server و Web Server در شبکه های محلی

آموزش ساخت Ftp Server و Web Server در شبکه های محلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید باباجانی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش ساخت Ftp Server و Web Server در شبکه های محلی وب سرور، سامانه‌ای است که توانایی پاسخگوئی به مرورگر وب و ارسال صفحه درخواستی مرورگر را داراست. صفحات وب بر پایه یک ساختار مشخص و با یک نام یگانه (IP) بر روی سرور وب قرار می‌گیرند. بر روی یک سرور وب امکان قرار گرفتن صفحات متعدد و با ساختارهای جداگانه وجود دارد شما میتوانید در این کتاب، آموزش وب سرور و FTP سرور در شبکه های محلی را به صورت ساده و تصویری فرا بگیرید. کلمات کلیدی: ftp سرور، آموزش ساخت FTP سرور، آموزش ساخت FTP سرور در شبکه، آموزش ساخت وب سرور، آموزش ساخت وب سرور در شبکه، آموزش طراحی و پیاده سازی ftp سرور، راه اندازی ftp سرور، ساخت ftp سرور، ساخت وب سرور، ساخت وب سرور و ftp سرور در شبکه محلی، وب سرور، برچسب‌ها: ftp سرور، آموزش ساخت FTP سرور، آموزش ساخت FTP سرور در شبکه، آموزش ساخت وب سرور، آموزش ساخت وب سرور در شبکه، آموزش طراحی و پیاده سازی ftp سرور، راه اندازی ftp سرور، ساخت ftp سرور، ساخت وب سرور، ساخت وب سرور و ftp سرور در شبکه محلی، وب سرور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری