راهنمای نرم افزار Eset Smart Security

راهنمای نرم افزار Eset Smart Security

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

راهنمای نرم افزار Eset Smart Security Nod 32 نام نرم افزاری است امنیتی که به طور حتم خیلی ها با این اسم آشنایی کامل دارند و بسیاری هم از آن برای محافظت سیستم خود بصورت یکپارچه و سرعت بالا در برابر انواع ویروس ها و حملات هکرها و مخرب ها استفاده مینمایند. در این کتاب 96 صفحه ای که یک راهنمای نرم افزار یا Guide محصوب میشود شما با تمامی قسمت های این نرم افزار بصورت کامل آشنا خواهید شد. کلمات کلیدی: یوزر پس نود32، کلیدهای Nod32، پسورد Nod32، آموزش Nod32، آموزش Nod32 Antivirus، آموزش آنتی ویروس Nod32، آموزش استفاده از Eset Nod32 Antivirus، آموزش ضد ویروس نود32، آموزش استفاده از Nod 32، برچسب‌ها: یوزر پس نود32، کلیدهای Nod32، پسورد Nod32، آموزش Nod32، آموزش Nod32 Antivirus، آموزش آنتی ویروس Nod32، آموزش استفاده از Eset Nod32 Antivirus، آموزش ضد ویروس نود32، آموزش استفاده از Nod 32
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری