مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 22

مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 22

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود زارع
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله خواندنی‌های 60 سال پیش ایران - شماره 22 مجله خواندنی های 60 سال پیش ایران شماره 22: 1- شایعات از لابلای روزنامه های داخلی و خارجی 2- ایران و جهان در سه روز گذشته 3- مجلس آخرین اختیارات خود را هم از دست می دهد. - آیا اختلاف دولت با مجلس, تجسمی از اختلاف دکتر مصدق با آیت الله کاشانی است؟ - گربه کشی در حجله یا علت قهر دولت از مجلس - از قانون جدید مطبوعات بوی فاشسیم می آید! - " شاهد " وزرای کابینه مصدق را با کابینه رزم آرا مقایسه می کند. 4- آیا میخواهند ایران را فدای کره بکنند ؟ - روسها بشرطی حاضر به خاتمه دادن بجنگ کره هستند که امریکا از ایران دست بردارد ! - دکتر مصدق به کمونیستها میدان می دهد تا آیزنهاور را بترساند. - اگر امریکا کمک نکند ارتش ایران به نصف تقلیل خواهد یافت . 5- خبرهای شنیدنی از مسافرت شاه و ملکه - ملکه از فرط خستگی اخم کرده بود - در جستجوی یک پنجریالی برای شاه - شاه در جواب کسانیکه میخواستند ایشان را از مسافرت با قطار منصرف سازند گفتند: " من از راه آهن مطمئن هستم شما امنیت شهرها را حفظ نمایید " 6- بازگشت مکی 7- در شمال چه خبر است ؟ - پرچم قرمزی که ناگهان بر فراز کارخانه چالوس افراشته شد . 8- ماموران وزارت خارجه ما - نقش آقای علاء در حسن شهرت ایران - اهمیت هندوستان و پاکستان و عراق 9- میتسو یا محبوس باغ فردوس ( سلسله داستان مخصوص خواندنی ها ) کلمات کلیدی: شایعات از روزنامه های داخلی و خارجی، روزنامه های داخلی و خارجی، اختلاف دولت با مجلس، برچسب‌ها: شایعات از روزنامه های داخلی و خارجی، روزنامه های داخلی و خارجی، اختلاف دولت با مجلس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری