مجله صفر و یک - شماره اول

مجله صفر و یک - شماره اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله صفر و یک
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی مجله صفر و یک - شماره اول مجله علمی آموزشی صفر و یک که بصورت ماهانه تهیه و توزیع می شود حاصل تلاش دانشجویان ایرانی است که در جهت پیشرفت فرهنگ علم گرایی کشور عزیزمان ایران قدم بر می دارند. این مجله به صورت رایگان و الکترونیکی منتشر می شود و نویسندگانی از بین دانشجویان دانشگاه های سراسر ایران می پذیرد. هم اکنون اولین شماره این نشریه آماده دانلود است. عناوین مطالب این شماره بدین ترتیب است: ویژه: استیو جابز سیبی که از درخت زندگی افتاد اخبار: نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۱ ،انتظاراتی که برآورده نشد شبیه ساز ۳۶۰ درجه پرواز با پروژکتور توپی برای عکس برداری پانوراما ساعت هوشمند موتورولاMotoACTV برنامه نویسی: تاریخچه برنامه نویسی وب برنامه نویسی به زبان ++C نرم افزار: نصب درایورها به صورت خودکار ویندوز: ویندوز۸ و تغییرات جدید در استارت،کپی و انتقال فایل اجرا کردن ویندوز ۸ از روی USB گرافیک: ایجاد متن رنگی با فتوشاپ موبایل: پرچمدار اندرویدی ها ،با گلکسی نکسوس آشنا شوید کلمات کلیدی: برنامه نویسی، مجله صفر و یک، صفر و یک، عکس برداری پانوراما، تاریخچه برنامه نویسی وب، تاریخچه برنامه نویسی، ایجاد متن رنگی با فتوشاپ، آموزش فتوشاپ، برچسب‌ها: برنامه نویسی، مجله صفر و یک، صفر و یک، عکس برداری پانوراما، تاریخچه برنامه نویسی وب، تاریخچه برنامه نویسی، ایجاد متن رنگی با فتوشاپ، آموزش فتوشاپ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری