آموزش و بانک اطلاعاتی Access 2007

آموزش و بانک اطلاعاتی Access 2007

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اکرم راعی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش و بانک اطلاعاتی Access 2007 کتاب آموزش و بانک اطلاعاتی Access 2007 (کامپیوتر-راهنمای آموزشی دوره متوسطه)که عینا به کتاب الکترونیکی تبدیل شده است. استانداردهای مهارت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استاندارد و مهارت آموزش: رایانه کار مقدماتی ویراستاری: گروه آموزشی نوین سال انتشار نسخه: 1388 - نوبت اول این کتاب بر اساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استاندارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سفارش دفتر برنامه ریزی و تالیف آموزشهای فنی و حرفه ای و کاردانش سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش توسط گروه آموزشی نوین تالیف و پس از تصویب و تایید دفتر مذکور به چاپ رسیده است. این کتاب نسخه کامل کتاب درسی آموزش و بانک اطلاعاتی اکسس بوده که با فرمت PDF میباشد.شامل تمامی عناوین,مباحث,سوالات,آموزش ها و .. مرتبط با رشته کامپیوتر/فنی حرفه ای - کاردانش - آموزش عمومی و تخصصی کامپیوتر کلمات کلیدی: آموزش Access 2007، آموزش و بانک اطلاعاتی اکسس، آموزش اکسس 2007، بانک اطلاعاتی اکسس، برچسب‌ها: آموزش Access 2007، آموزش و بانک اطلاعاتی اکسس، آموزش اکسس 2007، بانک اطلاعاتی اکسس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری