آموزش سیستم مدیریت محتوا تحت وب دروپال - Drupal

آموزش سیستم مدیریت محتوا تحت وب دروپال - Drupal

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا سروری
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

آموزش سیستم مدیریت محتوا تحت وب دروپال - Drupal دروپال نرم‌افزاری رایگان و کد باز به زبان پی‌اچ‌پی برای مدیریت محتوا، توسعه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ است که تحت مجوز جی‌پی‌ال منتشر شده‌است.از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده شده است. از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است. کلمات کلیدی: سیستم مدیریت محتوا، سیستم مدیریت محتوا دروپال، سیستم مدیریت محتوا Drupal، آموزش سیستم مدیریت محتوا، آموزش سیستم مدیریت محتوا دروپال، آموزش سیستم مدیریت محتوا Drupal، برچسب‌ها: سیستم مدیریت محتوا، سیستم مدیریت محتوا دروپال، سیستم مدیریت محتوا Drupal، آموزش سیستم مدیریت محتوا، آموزش سیستم مدیریت محتوا دروپال، آموزش سیستم مدیریت محتوا Drupal
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری