ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 189

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 189

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ضمیمه بایت
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

معرفی ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 189 عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 189: - با فناوری به جلد افراد می رویم - پنج پله پایین‌تر از بورکینافاسو! - حریم شخصی در یک نگاه! - ساز اپل با کوک، کوک می‌شود - اعتیاد اینترنتی، پدیده جهانی، مدرن یا پدیده مدرن جهانی - تحول، ابتدا در اپل و بعد در یاهو - چشم‌هایتان را باز کنید و چشم‌های ناظر را ببینید! - برنامه‌ریزی با نرم‌افزار OneNote - چراغی که به خانه رواست! - تغییر جهان با تجربه‌های دیجیتالی - سکانس دهم، صحنه سوم، مایکروسافت حرکت - آموزش آنلاین خوشنویسی - سیستمی با یک مادربورد بی‌نظیر - مغز متفکر گوشی شما، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ - طراحی ماشین به کمک رایانه - Photoshop همیشه همراه - ارتباط مستقیم رایانه با یارانه (قسمت دوم) - کارگاه کوزه‌گری همراه - چگونه آیفون خود را به‌روز کنیم؟ - گوریل باب! - و... کلمات کلیدی: اپل، یاهو، آموزش نرم‌افزار OneNote، معرفی مادربورد، انتخاب مادربورد، برچسب‌ها: اپل، یاهو، آموزش نرم‌افزار OneNote، معرفی مادربورد، انتخاب مادربورد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری