عملکرد مغز در مردان و زنان

عملکرد مغز در مردان و زنان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سهراب نیازی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

عملکرد مغز در مردان و زنان بسیاری از تفاوت های سؤال برانگیز جنسیتی، ممکن است محصول عملکرد مغز ما باشند. در این مورد، کمی بیشتر بیندیشید... آیا زن و مرد، همانند یکدیگر فکر می کنند؟ بعد از بیست سال زندگی مشترک، شوهرم هنوز هم مرا درک نمی کند. او می خواهد بداند که چرا مثلاً من همیشه سه کار را با هم انجام می دهم؟ چه طور است که هیچ وقت از حرف زدن، کم نمی آورم، و چگونه است که می توانم اسامی زوج هایی را به یاد بیاورم که سالیانی پیش در هاوایی همدیگر را ملاقات کردیم؟ حالا می دانم به او چه بگویم. این مسئله به متفاوت بودن سیستم مغزی هر کدام از ما برمی گردد. کتاب آماده شده بطور کامل در زمینه تفاوت های عملکرد مغز در زنان و مردان تهیه شده است که برایتان آماده کرده ایم. کلمات کلیدی: عملکرد مغز، عملکرد مغز در زنان، عملکرد مغز در مردان، برچسب‌ها: عملکرد مغز، عملکرد مغز در زنان، عملکرد مغز در مردان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری