ساخت تفلون

ساخت تفلون

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجتبی ورشاوی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

ساخت تفلون تفلون؛ یکی از پرکاربرد ترین و همه فن حریف ترین خانواده ها در مهندسی شیمی آمریکا, فقط با یک تصادف خلق شد . خیلی دیگر از این قبیل یافته ها در تاریخ صنایع شیمی وجود دارد- از ولکانیزه کردن رزین تا ساخارین –همه به خطا از کنار تحقیقات برای چیزهای دیگر تولید شده اند .عموما درحقیقت ما اینچنین فکر میکنیم که درتحقیقات بدون برنامه ریزی از این دست ,محقق همه روزه به ترکیب کردن رندوم مواد شیمیایی می پردازد تا چیز بدرد بخوری بدست بیاورد. اما واقعه ای که درپشت داستان تفلون بود نشان داد که چگونه هر مرحله در راه به تدریج مهارت ها را شکل میدهد واستعداد کارکنانی که بصورت عادی مانند یک کاشف تربیت می شوند چگونه آنها را از آزمایشگاه به بازار رهنمون می گردد . کلمات کلیدی: مهندسی شیمی، صنایع شیمی، تاریخ صنایع شیمی، برچسب‌ها: مهندسی شیمی، صنایع شیمی، تاریخ صنایع شیمی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری